Taas on jouduttu mun vaivojen takia jättämään treenejä väliin. Voi että ottaa aivoon.

Olemme sen sijaan olleet kahtena päivänä vahtimassa seitsemänviikkoisia koiranpentuja. Kokemus teki varmasti hyvää Rinille. Se ei ensin tajunnu ollenkaan, että joku olento voi olla niin pieni, ja sitten kun se oli sujut uuden ihmeen kanssa, iski aivottomuus-moodi päälle. Aikeet olivat toki hyvät: Rini halusi leikkiä kuuden kakaran kanssa, mutta valitettavasti neidin leikit olivat pienille vielä vähän liian rajuja. Ei, en antanut neitokaisen vetää pyllyhepulia pienessä olohuoneessa, kun pienet jäivät alle. Joten Rini joutui jäähylle toiseen huoneeseen jokusen kerran :)

Huomenna - eli ihan alle kymmenen minuutin päästä - on syyskuun 21. päivä, ja Rinin ensimmäinen syntymäpäivä. Oon kutsunu porukat, mummon ja kavereita kylään juhlimaan mun kanssa. Oon illan väsänny meille syömistä huomista varten, onneksi kipeä jalka antoi just sen verran myöten, että pystyn joitakin hetkiä seisomaan keittiössä ja työstämään eväitä. Ostin Rinille synttärilahjankin, vaikka kyllä harmittaa, etten saanut sitä suunniteltua reikämunaa, mistä Rini tykkäsi ihan älyttömästi. Ostan sen sitten myöhemmin... Neiti saa kumisen renkaan (varmaan tykkää siitä kovasti, luulisin), kolme tennispalloa ja vinkulelun. En tiedä, miksi päädyin vinkuleluun. Enhän mie kestä kuunnella sitä vingutusta :)

Neiti saa myös kakun. Maksalaatikkoa, siihen nakkikynttilä, muutamia koirannappuloita, maksamakkaraa, kinkkua, broilerpyöryköitä... kaikkea, mistä Iini tykkää kovasti.

Oon naureskellu itselleni koko päivän. Mulla on hillittömät tarjoilut täällä koiran yksvuotissynttäreillä, enkä samaa vaivaa edes ajatellut näkeväni, kun täytin maaliskuussa 20 vuotta. On ne Rinin synttärit tärkeämmät :)

Huomenna sitten kuvasarjaa päivänsankarista :)