Teenpä nyt sen, mikä on pitänyt tehdä jo monta päivää, mutta aina jäänyt tekemättä. Olen kerrankin poikennut tavoistani ja napsinut jonkin verran kuvia tyttöjen leikeistä sisällä, kun ne nyt ovat erehtyneet leikkimään. Mie en tavallisesti ota kuvia meiltä sisältä, kun täällä on joka paikassa aina niin kamala sotku, että taustoista tulee kamalat ;) Vaan nämä tulkoot näytille. Mallan motiivit siellä näkyy tietenkin selvästi, mutta ei se haittaa. Hauska näitä on katsella.

Mallan leikki alkaa karatepotkulla turpaan.

R: Siis potkasitko sä mua, hä?

M: No en oikeestaan...

Tällä kertaa se kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

M: Hohoi, kato, kun mä makaan täällä!

M: Hei daa, oon paljon kivempi kuin toi pallo!

M: Siis että sä oot hidas...

M: Kun sun pitäis tehdä näin...

M: ...jotta mä voin tehdä näin!

M: Jännää, eikö?

R: Joo...