Tällaisen haasteen mulle heitti kaverini Wallu-Woldemort, ja haasteeseen pitää toki vastata. Ja konsa tämä on mun blögini, mamma on runnottu seinää vasten kilpajuoksussa "kuka on ensin tietokoneella". Joten täältä pesee:

Mottoni: Kah, riehuminen ja hauskanpito on elämän suola. Välissä voisi kai syödäkin jotain?

Elämän tarkoitus: No riehuminen ja yleinen kaaoksen aiheuttaminen tietysti. Ja ruokaa on saatava, joko suoraan jääkaapista tai sitten kupista. Niin ja lussupalloni mun! Siitä en luovu ikinä!

Suosikkiharrastuslaji: A-G-I-L-I-T-Y! Ja haku on kans aika nastaa. Tykkään myös järvessä rypemisestä ja syömisestä. Joo, banaaneja voisin harrastaa - niiden syömistä, nimittäin. Paimentaminen on ihan kivaa, jos siihen ei siis kuulu muuta kuin lampaille louskuttaminen. Jäljestäminenkin on kivaa, mutta makkaraa on oltava maassa (ja sit ei oo variksilla asiaa mun jäljelle ja herkuille, sitäkin on nääs tapahtunu...). Ai niin ja pupujahti! Se se vasta on elämää!

Mikä ei nappaa: Hei joo tän mä tiedän! Mammalla ei nappaa, kun haluaisin turvallani tulla portaat alas rappukäytävässä, että pääsisin alakerran beagle-herraa morjestamaan! Mitä, eikö? Ai miten niin tää ei ollu se juttu, mitä kysyttiin, täh?!

Hyvää seuraa: Kaikki käy, pienet vaan jyrätään alle!

Huonoa seuraa: No mutta eihän sellaista olekaan! Okei, vähän mun pitää sanoa MURRRRR vieraille kersoille, ne on sellaisia päällepäsmäreitä. No ja sit toisaalta vieraat yleensä on vähän epäilyttäviä, mamma hölmö kun päästää kaikki ihan tosta noin vaan sisälle. Eihän se semmoinen käy, ei! Mun luukku, mun säännöt, eli ei vieraita. Voisko sen kirjoittaa oveen, hei?

Paras lukemani/kirjoittamani kirja: Ei mulla oo aikaa lukea. Mamma tekee sitä kyllä munkin edestä. Voisko sen ajan käyttää syömiseen ja hauskanpitoon?

Kenet haastan? Eipä ole aikoihin kuulunut mitään bestiksestäni Mallasta ja äiteestään Miinasta. Ja sit ois kiva kuulla, mitä Mio-mussukalle kuuluu. Sen verran mamma kuiski, että se on saanu pikkusiskon...