Sähköpostiini oli ilmestynyt kutsu agilityn alkeiskurssia varten järjestettävään hallittavuuskokeeseen. Tyhmä minä kirjoittelin sinne pitkän kirjeen selostaen meidän tämänhetkisen tilanteen (lähinnä miun terveydentilasta) ja lisäsin loppuun, että toivottavasti pääsemme paikalle. Hallittavuustesti kun olisi järjestetty tuossa joulukuun puolivälissä, ja jos kaikki menisi mun kohdalla nappiin, niin mie olen just ollu leikkauksessa ennen sitä.

Noh, lähetin viestin ja muistin sitten, että hyväksytty BH-koe tai alokasluokan ykköstulos kävivät vastineeksi sille hallittavuustestille. Mie en selvästi ole vielä tajunnu, että meillä on yksi ykköstulos alokasluokasta jo plakkarissa. Hienoa minä!

Nyt vaan me pidämme kovasti peukkuja pystyssä, että se leikkaus hoituisi ajallaan ja pääsisi kuntoutumaan. Kutsu hallittavuustestiin viittaisi mun logiikalla vahvasti siihen, että mahdollisesti ensi vuoden alkupuolella pääsisimme jo agilityn alkeiskurssille! Mie oon odottanu sitä kutsua sinne kuin kuuta nousevaa, enkä kestä, jos tän jalan kanssa pitää vielä silloin temputa.

Voi lääketiede, tee ihmeesi ja paranna minut tämän vuoden puolella!